آموزش ویندوز 7 - بدون تصویر
متن دلخواه شما
چهار شنبه 16 مرداد 1392 ساعت 2:50 | بازدید : 723 | نوشته ‌شده به دست مهران | ( نظرات )

محصولات Microsoft:

همزمان با رواج استفاده از رایانه های شخصی (PC)، شرکت بزرگ مایکروسافت سیستم عامل ابتدایی Dos را در اختیار کاربران قرار داد.

این سیستم عامل که فاقد محیط گرافیکی بود و از طریق ورود دستورات متنی کار می کرد، با توجه به محدود بودن زمینه های استفاده از رایانه به خوبی از عهده ی نیازهای رایج آن زمان بر می آمد.

با گسترش استفاده از رایانه و احساس نیاز به محیط های کاربر پسندتر و جذاب تر برای مدیریت فایل ها، به تدریج محصولات جدیدتری توسط این شرکت روانه ی بازار شدند که هر یک ویژگی های خاص خود را داشتند و در زمان خود تحول بزرگی در دنیای نرم افزار به شمار می آمدند. این محصولات را می توان در دو دسته ی Win 9x و NT تقسیم بندی کرد که اولی شامل ویندوزهای 95، 98 و ME و دومی شامل ویندوزهای 2000-Seven-Vista-XP-NT است.

بر اساس آمار های موجود، هم اینک نزدیک به 85% از رایانه های دنیا از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند، چرا که علاوه بر مجیط زیبا، دارای سرعت و کارایی بالا و خدمات پس از فروش گسترده است و در سرتاسر دنیا به عنوان استانداردی پایه برای تولید نرم افزارهای کاربردی محسوب می گردد.

ویندوز Sevnen

سیستم عامل جدید شرکت مایکروسافت که زمزمه ی تولید آن در سال 2008 آغاز شده بود بالاخره در اواخر سال 2009 میلادی به بازار عرضه شد. ویندوز 7 هفتمین نسخه ی ویندوز محسوب می شود و در 5 ویرایش و هر یک در دو نوع 32 و 64 بیتی برای پردازنده های 86× و 64× تولید شده است.

اغلب رایانه هایی که در بازار ایران به عنوان لپ تاپ یا رایانه ی خانگی به فروش می رسند، دارای سخت افزار 32 بیتی هستند و بنابراین بهتر است این نوع ویرایش را روی آن نصب کنید. از رایانه های 64 بیتی بیشتر به عنوان سرور یا سیستم های مورد نیاز برای کارهای سنگین استفاده می شود. اما در آینده ای نزدیک، رایانه های شخصی هم با این سخت افزار کار خواهند کرد و به این ترتیب سرعت و کارایی شان به نحو چشم گیری افزایش خواهد یافت. نکته ی قابل توجه در مورد ویندوزهای 32 بیتی این است که اگر مقدار Ram سیستم زیاد باشد، فقط 3 گیگابایت آن مورد استفاده قرار می گیرد و بقیه ی آن بی مصرف باقی خواهد ماند.

ادامه ی مطلب به صورت فایل PDF

پسورد فایل:www.studentinformation.loxblog.com

دانلود با لینک مستقیم/700 کیلوبایت

منبع: دانستنیهای دانش آموز، کتاب خوآموز آسان ویندوز 7




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب